Volkswagen чи Voltswagen? Автовиробник надав відповідь
Volkswagen визнав маркетингову жарт і оголосив фальшиву інформацію про зміну імені.
Підрозділ Volkswagen AG в США випустило помилковий прес-реліз, в якому стверджувалося, що воно перейменовує свої операції в США в «Voltswagen of America» в рамках маркетингового трюку, покликаного привернути увагу до його зусилль щодо виробництва електромобілів, сказав автовиробник.
Volkswagen піддався критиці в соціальних мережах за те, що вводить в оману у випуску новин, при цьому деякі коментатори згадували скандал компанії з викидами дизельного палива і роки введення в оману клієнтів і регулюючих органів.
Початковий прес-реліз, розміщений на його веб-сайті та супроводжуваний твітами, був опублікований по всьому світу і включав докладний опис передбачуваних зусиль по ребрендингу і новим логотипав.
«Volkswagen of America не змінюватиме назву на Voltswagen. Перейменування було задумано як оголошення в дусі Дня дурня, що підкреслює запуск повністю електричного позашляховика ID.4 і свідчить про нашу прихильність до забезпечення електричної мобільності для всіх», – йдеться в заяві офіційного представника VW в США.
Як повідомляє Reuters, очікується, що Volkswagen випустить нову заяву з цього приводу в середу, повідомило джерело, знайоме з ситуацією.
Представник Volkswagen в Німеччині назвав ребрендинг «гарною ідеєю» спрямованною на маркетинг. Генеральний директор Volkswagen Group of America Скотт Кіо не відповів на повідомлення.
«Мабуть, ніхто з учасників процесу затвердження в @VW не сказав: агов, може, нам не варто брехати пресі, враховуючи всю, ви знаєте, брехню про викиди», – заявив в Twitter, старший редактор CNBC.com. Хоча, один аналітик написав аналітичну записку, в якій хвалив зміну імені.
Другий за величиною виробник автомобілів в світі розраховує подвоїти поставки електромобілів і збільшити прибуток свого основного бренду в цьому році після переходу на повністю електричні автомобілі.
Деякі офіційні особи VW висловили розчарування тим, що їх значні зусилля в США по виробництву електромобілів не притягли стільки уваги, як Tesla або General Motors. До 2025 року бренд Volkswagen має намір інвестувати 16 мільярдів євро (19 мільярдів доларів) в електрифікацію та цифровизацию. До 2025 року він зобов’язується продати один мільйон електромобілів по всьому світу.
У 2015 році Volkswagen зізнався у використанні нелегального програмного забезпечення для проведення випробувань дизельних двигунів в Сполучених Штатах, що викликало найбільшу корпоративну кризу в Німеччині і обійшлося автовиробнику більш ніж в 32 мільярди євро у вигляді штрафів.
У 2017 році VW визнав себе винним в шахрайстві, перешкоджанні здійсненню правосуддя і надання неправдивих заяв в рамках врегулювання спору з Міністерством юстиції США на суму 4,3 мільярда доларів у зв’язку зі скандалом, пов’язаним з викидами дизельного палива автовиробником.