Саміт Байдена з приводу електромобілів осадив Tesla
Чому Tesla не запросили в Білий дім і яке розпорядження підписав Джо Байден?
Як повідомляє CNN, Президент США Джо Байден, на саміті електромобілів в Білому домі, зазначив амбітні цілі автовиробників щодо електромобілів, який проходив у четвер 5 серпня. Але він зробив це без найбільшого в світі виробника електромобілів: Tesla.
До Байдена приєдналися керівники General Motors і Ford, а також Stellantis, компанії, утвореної в результаті злиття на початку цього року Fiat Chrysler і французької PSA.
Між іншим, Tesla виробляє тільки електромобілі із живленням від батареї, і завжди робила це. Так чому б не запросити до столу найбільшого в світі виробника електромобілів?
«Так, здається дивним, що Теслу не запросили», – сказав генеральний директор компанії Tesla Ілон Маск в твіттері напередодні.
Одна з можливих причин явного нехтування: на церемонії також буде присутня профспілка United Auto Workers. UAW представляє працівників GM, Ford і Stellantis, але поки безуспішно бореться за організацію робочих Tesla на заводі виробника електромобілів у Фремонті, Каліфорнія.
Прес-секретаря Білого дому Джен Псак і запитали про відсутність Тесли на саміті і на питання, чи не є то, що Tesla не входить до складу профспілок, причиною того, що вона не була запрошена, Джен Псакі ухильно відповіла: «Ну, це три найбільших роботодавця United Auto Workers, так що я дозволю вам зробити свої власні висновки».
Джо Байден в четвер підписав розпорядження, в якому говорилося, що автомобілі, які не виробляють шкідливих викидів, складуть від 40% до 50% від усіх проданих автомобілів до 2030 року. Але цей відсоток буде включати гібриди з бензиновими двигунами.
Сам же представник профспілок UAW Брайан Ротенберг сказав, що не знав, що Тесла не була запрошена на захід.
Volkswagen, який в цьому році перевершив Tesla за продажами електромобілів в Європі, повинен почати виробництво електромобілів для ринку США на своєму заводі в місті Чаттануга, штат Теннессі, в 2022 році. Але UAW двічі не вдавалося домогтися представництва профспілок. Німецький автовиробник також не був представлений на заході в Білому домі.
Хоча Tesla відкрила другу збиральну лінію в Шанхаї, Китай, яка обслуговує продажі в Азії та Європі, а не в США, у неї є два заводи, які будуються: один біля Остіна, штат Техас, інший – біля Берліна, Німеччина.
На даний момент Tesla, що продаються в Сполучених Штатах, виробляються на заводі у Фрімонті, даними звіту уряду США.
Згідно з тим же урядовим звітом, Tesla вже отримує від 50% до 55% своїх компонентів з заводів в США.