Дефіцит літію може стати причиною зупинки випуску електрокарів у всьому світі

Дефіцит літію може стати причиною зупинки випуску електрокарів у всьому світі

Дефіцит літію може зупинити випуск електромобілів у всьому світі.

Зриви в постачанні літію стали актуальною темою в країнах, що займаються видобутком цього рідкісного металу, таких як Чилі, Невада, Австралія та Китай.

Багато автовиробників почали шукати рішення у невластивих їм сферах, зокрема, в сфері видобутку копалин.

Проте, незважаючи на зростання видобутку літію, галузь може стикнутися з нестачею літію та кобальту наближаючись до 2025 року, якщо у виробництво не будуть вкладені достатні кошти.

Проблема дефіциту літію виникає через обережність гірників, які не хочуть ризикувати інвестувати у видобуток, доки не будуть впевнені, що промисловість не перейде на батареї, виготовлені з інших металів.

Автовиробники, такі як General Motors, Toyota Motor, Volkswagen Group, Ford, укладають угоди з гірничодобувними компаніями, щоб уникнути нестачі сировини.

Із зростанням продажів електричних автомобілів та інших електричних транспортних засобів, збільшується попит на літій, і якщо не будуть прийняті заходи, дефіцит літію може перешкодити випуску десятків мільйонів електромобілів на рік.

Щоб забезпечити сировиною для виробництва батарей, компанії, такі як General Motors, Ford та Volkswagen, вже інвестують у гірничодобування літію та переробку сировини. Наприклад, General Motors інвестував 650 млн доларів у канадського розробника копальні в Неваді, щоб гарантувати достатній.

vidobuvannia_litiiu_dlia_elektrokariv

Експерти вважають, що виробництво літію повинно потроїтися протягом нинішнього десятиліття, проте це не встигне відповісти потребам автопрому.

Продажі електричних позашляховиків, спортивних автомобілів і седанів минулого року зросли на 55% і продовжать зростати, що призведе до збільшення розриву між попитом і постачанням цього металу.

Деякі автовиробники, такі як General Motors і BYD Auto, вже придбали частки у компаніях, що займаються видобутком літію.

Це нечасте явище в галузі. Деякі компанії також інвестують у переробку сировини літію або в технологію переробки відпрацьованих батарей.

  • BYD Co., материнська компанія BYD Auto, заявила про плани інвестувати понад 5 млрд доларів у видобуток і переробку літію.
    Більшість їх майданчиків знаходиться в Китаї, але їм також належить переробний завод у Чилі. Китай отримав пріоритетне право на покупку літію у чилійських гірників за зниженою ціною.
  • NIO Inc., інший китайський автовиробник, придбав 12% компанії Greenwing Resources Ltd., яка займається видобутком літію в Австралії, для забезпечення сировиною.
  • Ganfeng Lithium Co., найбільший китайський виробник літію, придбав аргентинську компанію Lithea Inc. і мексиканську компанію Bacanora Lithium для забезпечення постачанням. Компанія Tianqi Lithium Inc. володіє 23,8% провідної чилійської компанії Sociedad Quimicay Minera (SQM).

Попит на акумуляторні метали різко зріс через зростаючий інтерес до електромобілів.

Дефіцит постачання літію може завадити світовій промисловості досягти мети щодо продажу десятків мільйонів електромобілів щороку. Це призвело до конфліктів із-за літію, включаючи політичні та економічні конфлікти між США та Китаєм.

Уже є скарги на брак ресурсів літію та його негативний вплив на довкілля. Багато компаній виявили зацікавленість у розвитку власних джерел літію, щоб уникнути майбутніх проблем з постачанням.

Новини
Всі новини
Техогляд Суми Техогляд Суми

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Сумах ви можете...

Техогляд Рівне Техогляд Рівне

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Рівному ви можете...

Техогляд Хмельницький Техогляд Хмельницький

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Хмельницькому ви можете...

-->