AUTO1: в першому кварталі бренд Autohero демонструє впевнене зростання
Відновлення берлінської компанії AUTO1 після удару COVID-19, акції, виручка і рентабельність
Німецька платформа старих автомобілів AUTO1 Group SE (AG1G.DE) в середу повідомила про високе зростання в першому кварталі свого нового бренду Autohero, орієнтованого на споживачів.
Як повідомляє Reuters, це перші результати з тих пір, як берлінська компанія AUTO1 розмістилася на Франкфуртській фондовій біржі в лютому, і Крістіан Бертерманн, генеральний директор і співзасновник, сказав, що зростання було в усіх напрямках, незважаючи на блокування пов’язаних з коронавірусів.
«Ми особливо раді тому, що наші роздрібні пропозиції Autohero набирають обертів», – йдеться в заяві Бертерманна. «З огляду на наші результати в першому кварталі, ми з великим оптимізмом дивимося на найближчі місяці».
Акції AUTO1 виросли на 2,5% на початку торгів у Франкфурті.
AUTO1 продав 131 000 автомобілів за перші три місяці року, що на 12% більше, ніж в попередньому кварталі. Більшість з них було продано через торговельну платформу, в той час як продукція Autohero з прямою доставкою, збільшила продаж автомобілів на 87% до майже 8000.
Виручка виросла в квартальному численні на 15,5% до 900 мільйонів євро (1,1 мільярда доларів), продовжуючи відновлення після удару COVID-19, що сталася в кінці минулого року. Рентабельність по скоригованої EBITDA (аналітичний показник, що дорівнює обсягу прибутку до вирахування витрат по виплаті відсотків, податків, зносу і нарахованої амортизації) склала мінус 1,6%, знизившись з мінус 2,8%.
AUTO1 підтвердив свій прогноз по виручці в розмірі від 3,8 до 4,2 мільярда євро на цей рік в цілому, валового прибутку в розмірі 360-410 мільйонів євро і маржі EBITDA на рівні мінус 2-2,5%.