Об’єднання двох гігантів у Китаї для виробництва безпілотних електрокарів

Об’єднання двох гігантів у Китаї для виробництва безпілотних електрокарів

Китайська компанія з прокату автомобілів Didi Chuxing планує масове впровадження безпілотних електромобілів у Китаї за співпраці з китайським автовиробником Guangzhou Automobile Group (GAC).

Перший серійний роботаксі, заснований на новітній платформі AION для електромобілів, буде використовувати технологію безпілотного водіння, розроблену Didi. За заявою Didi, в рамках спільного проекту під назвою AIDI, дочірня компанія GAC AION New Energy Automobile та автономний підрозділ водія Didi об’єднаються для виробництва високорівневих безпілотних електромобілів в Китаї. Очікується, що ці автомобілі будуть використовуватися в автопарках Didi вже у 2025 році.

Didi вже проводить випробування своїх технологій самокерованого водіння з невеликим парком автомобілів у місті Шанхай.

Didi_Chuxing_and_Guangzhou_Automobile_Group

Технічний директор компанії Didi та генеральний директор Didi Autonomous Driving повідомив, що завдяки запуску спільного проекту AIDI, автономне водіння Didi перейшло в нову фазу масового виробництва.

Він також зазначив, що підрозділ зробив значний прогрес у розробці технологій автономного водіння. Недавно Didi представила концепцію безпілотного електромобіля з назвою Neuron, який, за їхніми словами, має значно більше простору для пасажирів, оскільки він не має водійського сидіння, як у звичайних таксі. Однак, експерти галузі зауважують, що автономне водіння є довгостроковим завданням, що потребує великих інвестицій у вдосконалення технологій. Останнім часом технологія автономного водіння стала ключовим напрямом для стартапів та великих технологічних компаній, таких як Baidu, Tencent Holdings і Didi.

Компанія Baidu, що базується в Китаї, займає провідну позицію серед інших китайських компаній за кількістю парків безпілотних електромобілів у країні.

Вони розгорнули ці високотехнологічні автомобілі для тестування на відкритих дорогах у різних містах, зокрема у Пекіні, Чунцині, Чанші та інших. Проте, комерціалізація та досягнення прибутковості в цій сфері залишаються великими викликами. Більшість безпілотних електромобілів в Китаї на сьогоднішній день все ще мають водія, який перебуває за кермом і може взяти керування на себе в надзвичайних ситуаціях.

Компанія Didi відноситься до автономного керування ще з 2016 року, коли створила відповідний підрозділ.

У 2020 році уряд Китаю дозволив використання безпілотних електромобілів у спеціально відведених районах Шанхаю, а також запустив автоматизований центр експлуатації та технічного обслуговування в початку цього року.

Цей центр забезпечує зарядку акумуляторів для безпілотних автомобілів, ремонт та паркування.
За даними компанії, до кінця березня Didi залишається провідною платформою для замовлення таксі в Китаї. На той момент у компанії було 587 мільйонів активних користувачів на рік та 23 мільйони активних водіїв на рік по всьому світу.

Новини
Всі новини
Техогляд Суми Техогляд Суми

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Сумах ви можете...

Техогляд Рівне Техогляд Рівне

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Рівному ви можете...

Техогляд Хмельницький Техогляд Хмельницький

Пройти техогляд транспортного засобу (ТО авто, ОТК) у Хмельницькому ви можете...

-->