Ексклюзив: Volkswagen придбає кредити у Tesla в Китаї для дотримання екологічних правил
Спільне підприємство Volkswagen в Китаї погодилося викупити у Tesla кредити на екологічні автомобілі, щоб відповідати місцевим екологічним правилам.
Угода, про яку повідомлялося між двома компаніями в Китаї, підкреслює масштаб завдання, що стоїть перед Volkswagen щодо перетворенню свого величезного бізнесу з виробництва бензинових автомобілів в лідера по виробництву електромобілів, щоб конкурувати з Tesla.
Акції Volkswagen, другого за величиною автовиробника в світі, різко зросли в цьому році, оскільки інвестори з ентузіазмом ставляться до його планів перейти на електрику. Але в Китаї та інших країнах, німецька компанія як і раніше сильно залежить від традиційних автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.
У Китаї, найбільшому автомобільному ринку світу, на якому в минулому році було продано більше 25 мільйонів автомобілів, діє кредитна система, яка спонукає автовиробників прагнути до більш чистого майбутнього, наприклад, підвищуючи паливну ефективність або виробляти більше електромобілів.
Виробники отримують екологічні кредити, які можуть бути компенсовані негативними кредитами за виробництво більш забруднюючих транспортних засобів. Вони також можуть купувати зелені кредити, щоб забезпечити дотримання загальних цілей, хоча торгівля зазвичай ведеться між афілійованими компаніями, у яких є основна зацікавлена ??сторона.
Як повідомляє Reuters, щоб допомогти досягти все більш жорстких цілей, спільне підприємство Volkswagen з державним китайським автовиробником FAW, або FAW-Volkswagen, погодилася придбати кредити у Tesla, повідомили джерела, відмовившись назвати своє ім’я, оскільки переговори носили приватний характер.
У Volkswagen відмовилися коментувати угоду. У заяві компанії йдеться, що вона «стратегічно націлена на те, щоб відповідати правилам» в Китаї, але при необхідності буде купувати кредити. Tesla також не відповіла на запити про коментарі.
У минулому році FAW-Volkswagen продала 2,16 мільйона автомобілів. Згідно з даними Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю, цей бізнес і інше підприємство Volkswagen в Китаї – з SAIC Motor – були одними з найбільш негативних виробників автомобілів в країні в 2019 році.
Бензинові седани і позашляховики цих підприємств поки що виявилися набагато більш популярними в Китаї, ніж їх електромобілі.
Неясно, скільки зелених кредитів FAW-Volkswagen купить у Tesla, але пропозиція FAW-Volkswagen становило близько 3000 юанів за кредит, що вище, ніж ціни в попередні роки, повідомили джерела.
По суті, в рамках угоди Volkswagen, найбільший виробник іномарок в Китаї, субсидує свого конкурента, в той час як німецький концерн нарощує виробництво електромобілів. Її підприємства в Китаї планують випустити в цьому році п’ять електричних моделей серії ID.
У Сполучених Штатах, де регулюючі органи також встановлюють екологічні вимоги, Tesla продала нормативні кредити таким конкурентам, як Fiat Chrysler, тепер входить до складу Stellantis, але поки не повідомляла про які-небудь операції в Китаї, де вона почала виробляти автомобілі в кінці 2019 року .
Згідно з нормативними документами, виручка Tesla від продажу регулюючих кредитів в 2020 році склала близько 1,58 мільярда доларів.