Демпферні системи на трасі Київ-Чоп
Більше двох десятків демпферних систем встановлено на трасі Київ-Чоп.
Ці системи допомагають мінімізувати наслідки на випадок імовірних аварій, оскільки під час лобового зіткнення конструкція демпферної системи складається телескопічно.
За повідомленням прес-служби “Укравтодор”, більше двох десятків демпферних систем встановлено на трасі М-06 Київ-Чоп.
Дорожники пояснюють, що демпферна система працює як захист: у випадку бічних наїздів, система виконує функцію бар’єру або огорожі, а у разі лобового удару, система складається телескопічно, завдяки чому поглинається енергія (за рахунок деформації внутрішніх балок, а потім вже задіюються зовнішні елементи).
“Укравтодор” написали, що встановили 27 демпферних систем на кількох дорогах у Житомирській області. Метою стала мінімізація наслідків аварій на дорогах та збереження людських життів.
Цінність такої огорожі, як демпферна система у тому, що вона дає можливість зменшити травмування учасників дорожнього руху у разі зіткнення, а головне, що така конструкція не пробиває машину наскрізь.
Де встановили нові системи?
- 21 демпферна система
- дорога М-06 Київ-Чоп на м. Будапешт через такі міста Львів, Мукачево та Ужгород, від межі Київщини до с. Березина біля Житомира.
- 5 демпферних систем
- дорога М-21 Виступовичі-Житомир-Могилів-Подільський, від с. Оліївка до смт Гуйва, через місто Вінниця.
- дорога Т-06-14 Глибочиця-Станишівка в селі Станишівка, через Калинівка та Клітчин
Такі огорожі вже встановлено у багатьох областях, зокрема у Вінницькій, Чернігівській та Одеській.